
- середа, 30 квітня 2025 р.
- Загальні
30 квітня завідувач кафедри теорії та методики фізичного виховання доц. Іван Васкан, доц. Оксана Киселиця, доц. Олена Мороз, доц. Сергій Дарійчук, асист. Іван Штефюк та асист. Тетяна Ротар взяли участь у важливому науково-методичному семінарі факультету фізичної культури, спорту та реабілітації. Семінар, присвячений аналізу проведених відкритих занять, обміну досвідом та обговоренню актуальних питань освітнього процесу, був ініційований Центром моніторингу якості освіти факультету на чолі з головою – проф. Ярославом Зорієм. Захід став важливою платформою для обміну досвідом і обговорення актуальних питань методики викладання, зокрема підвищення якості проведення навчальних занять.
Активну участь у семінарі взяли декан факультету проф. Юрій Мосейчук, завідувачі кафедр, а також викладачі – доц. Ярослав Галан, доц. Андрій Бражанюк, викл. Світлана Первухіна та асист. Іван Штефюк, які продемонстрували високий професіоналізм, провівши змістовні відкриті заняття. Особливо приємно відзначити залученість молодих викладачів-асистентів факультету, що свідчить про їхнє прагнення до професійного зростання та вдосконалення педагогічної майстерності.
Під час семінару особливу увагу було приділено обговоренню критеріїв та шляхів покращення якості проведення навчального заняття, включаючи ефективне використання інтерактивних методів, забезпечення активної участі студентів, чіткість формулювання навчальних цілей, доцільність використання наочних матеріалів та ефективність зворотного зв'язку зі студентами. За результатами плідної дискусії було визначено наступні кроки:
· Проведення серії методичних вебінарів та тренінгів, спрямованих на підвищення практичних навичок викладачів у проведенні сучасних та ефективних занять.
· Створення платформи для обміну кращими практиками серед викладачів факультету.
· Заохочення до взаємного відвідування занять з метою обміну досвідом та отримання конструктивного зворотного зв'язку.
Щиро дякуємо всім учасникам за їхній цінний внесок у плідну роботу семінару, активну дискусію та готовність ділитися власними напрацюваннями. Сподіваємося, що обговорені питання та визначені подальші кроки сприятимуть подальшому розвитку освітнього процесу на факультеті.