Тематика курсових робіт
для студентів 3 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Середня освіта (фізична культура)», ОП «Фізична культура» на 2024-2025 р.р.
Затверджено на засіданні кафедри теорії та методики фізичної культури від 29.10.2024 р.
Протокол № 5
№з/п |
Тема |
1. |
Особливості проведення фізкультурно-оздоровчої роботи зі школярами. |
2. |
Рухливі ігри як засоби зміцнення здоров’я для дітей шкільного віку. |
3. |
Український волейбол в системі світового волейболу та перспективи його розвитку. |
4. |
Особливості використання засобів гімнастики на уроках фізичної культури школярів початкової школи крізь призму НУШ. |
5. |
Підвищення рухової активності дітей різного шкільного віку на уроках фізичної культури. |
6. |
Використання рухливих ігор для учнів СМГ. |
7. |
Стретчинг – користь на організм людини. |
8. |
Традиції фізичного виховання у сучасній системі національно-патріотичного виховання школярів. |
9. |
Особливості фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня школяра. |
10. |
Використання рухливих ігор на заняттях зі школярами СМГ. |
11. |
Особливості застосування різноспрямованих танцювальних фітнес-занять з дітьми середнього шкільного віку. |
12. |
Розвиток фізичних якостей дітей середнього шкільного віку шляхом занять самостійними фізичними вправами. |
13. |
Особливості проведення навчально-тренувальних занять з футболу у ЗЗСО. |
14. |
Дослідження рівнів сформованості пізнавальних інтересів підлітків до знань у процесі занять фізичною культурою. |
15. |
Ефективність впливу аеробних занять у воді на організм дівчат старшого шкільного віку. |
16. |
Вплив фізичної культури на організм учнів середнього шкільного віку. |
17. |
Упровадження здоров’язбережувальних технологій у процесі практичної діяльності зі старшокласниками. |
18. |
Розвиток гнучкості засобами гімнастики на уроках фізичної культури учнів початкової школи. |
19. |
Організація масової фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми в початковій школі. |
20. |
Застосування рухливих ігор у формуванні швидкості рухів молодших школярів. |
21. |
Особливості застосування засобів фітнесу на уроках фізичної культури учнів основної школи. |
22. |
Ефективність впливу занять з аква-фітнесу на розвиток фізичних якостей старшокласниць. |
23. |
Дослідження впливу стану здоров’я школярів на навчання. |
24. |
Сутність рухової активності для учнів шкільного віку. |
25. |
Особливості проведення фізкультурно-спортивної діяльності у ЗЗСО. |
26. |
Мотивація покращення спортивних досягнень у школярів старших класів. |
27. |
Реалізація міжпредметної інтеграції у фізичній культурі. |
28. |
Особливості удосконалення фізичної та технічної підготовки юних футболістів. |
29. |
Системи фізичного виховання в різних країнах світу. |
30. |
Особливості застосування засобів фізичного виховання для осіб юнацького віку із зайвою вагою. |
31. |
Формування стійкої мотивації щодо покращення спортивних досягнень у школярів старших класів. |
32. |
Засоби виховання моральних якостей молодших школярів на уроках фізичної культури. |
33. |
Застосування ігрового методу у процесі навчання техніки гри у футбол учнів молодшого шкільного віку. |
34. |
Розвиток координаційних здібностей учнів молодшого шкільного віку. |
35. |
Умови формування культури здоров’я здобувачів освіти у шкільній та позашкільній діяльності. |
36. |
Особливості педагогічного спілкування вчителя фізичної культури з учнями. |
37. |
Виховання моральних якостей в процесі фізичного виховання. |
38. |
Діагностика рівня фізичного стану й адаптаційного потенціалу учнів. |
39. |
Ставлення вчителя фізичної культури до професійних обов’язків. |
40. |
Особливості єдності духовного і фізичного виховання як засобів профілактики правопорушень серед учнівської молоді. |
41. |
Педагогічні умови формування здорового способу життя дітей шкільного віку. |
42. |
Фізичне виховання учнів початкових класів у позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів. |
43. |
Організаційно-методичні засади проведення рухливих ігор для дітей молодшого шкільного віку. |
44. |
Особливості формування педагогічної мотивації школярів до занять з фізичної культури. |
45. |
Активізація пізнавального інтересу школярів до фізичної культури. |
46. |
Комунікативні якості викладача фітнесу як важлива складова його педагогічної компетентності. |
47. |
Актуальні проблеми реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності вчителя фізичної культури. |
48. |
Профілактика травматизму на уроках фізичної культури в сучасному ЗЗСО. |
49. |
Рухлива гра як засіб розвитку рухової активності дітей старшого дошкільного віку. |
50. |
Завдання та форми фізичного виховання в сім’ї. |
51. |
Розвиток рухових якостей дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури. |
52. |
Особливості організації уроків фізичної культури з учнями спеціальної медичної групи. |
53. |
Особливості рухової активності українських студентів ЗВО в умовах військового стану. |
54. |
Активізація пізнавальної та рухової діяльності учнів на уроках фізичної культури. |
55. |
Поняття та види здоров'я та здоровий спосіб життя. |
56. |
Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури НУШ. |
57. |
Використання народних рухливих ігор в системі фізичного виховання. |
58. |
Впровадження нових технологій у процесі формування здорового способу життя школярів. |
59. |
Діагностика показників фізичної підготовленості і фізичної працездатності підлітків. |
60. |
Організаційно-методичні засади процесу ФВ молодших школярів в умовах НУШ. |
Тематика курсових робіт
для студентів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Середня освіта (фізична культура)», ОП «Фізична культура» на 2024-2025 р.р.
Затверджено на засіданні кафедри теорії та методики фізичної культури від 29.10.2024 р.
Протокол № 5
№з/п |
Тема |
1. |
Особливості становлення гармонійної особистості молодшого школяра у сфері фізичної культури. |
2. |
Значення самостійних занять фізичними вправами у формуванні культури вільного часу старшокласників. |
3. |
Ефективність впливу засобів фізичної культури на морфо-функціональний стан підлітків. |
4. |
Основні вимоги до сучасного уроку фізичної культури з учнями різних вікових груп. |
5. |
Методика проведення уроку фізичної культури модуля «Гімнастика» для учнів середньої школи. |
6. |
Особливості фізичної активності дітей середнього шкільного віку. |
7. |
Формування здорового способу життя на уроках фізичної культури здобувачів освіти середнього шкільного віку. |
8. |
Форма та методи розвитку фізичних якостей на уроках фізичної культури за вимогами нової української школи. |
9. |
Сучасні методи заохочення до занять (фрізбі) в умовах НУШ. |
10. |
Використання рекреаційно-оздоровчих засобів з метою підвищення рівня зацікавленості школярів фізичними вправами. |
11. |
Методика проведення уроків з фізичної культури у середній школі в умовах НУШ. |
12. |
Вплив занять фізичною культурою на адаптаційні можливості школярів середнього шкільного віку підготовчої та спеціальної медичної груп. |
13. |
Шляхи оптимізації роботи вчителя фізичної культури закладу загальної середньої освіти з учасниками освітнього процесу. |
14. |
Особливості застосування різних методів на уроках фізичної культури з дітьми старшого шкільного віку. |
15. |
Методика навчання елементів техніки і тактики з гандболу. |
16. |
Шляхи збереження і формування здоров’я школярів у освітньо-виховному процесі. |
17. |
Вплив спеціальних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів. |
18. |
Організаційно-методичні форми превентивного виховання здобувачів освіти ЗЗСО засобами фізичної культури. |
19. |
Взаємодія сім'ї і школи в процесі фізичного виховання молодших школярів. |
20. |
Методика застосування ігрових форм занять у ЗЗСО з волейболу. |
21. |
Особливості застосування елементів стретчингу на уроках ФК. |
22. |
Ефективність впливу занять тай-бо аеробікою на фізичний стан старшокласників. |
23. |
Рухливі ігри з м'ячем як засіб розвитку спритності дітей 6-7 років. |
24. |
Вплив фізичної культури на формування здорового способу життя школярів 15-16 років. |
25. |
Методичні особливості навчання гри у футбол гравців захисту. |
26. |
Методика організації та проведення фізкультурно-оздоровчих заходів протягом навчального дня в школі. |
27. |
Чинники здорового способу життя та їх вплив на організм людини. |
28. |
Формування постави в дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури. |
29. |
Фактори впливу на мотивацію здобувачів закладу вищої освіти щодо занять фізичною культурою і спортом. |
30. |
Методика застосування засобів виховання силових якостей студентів ЗВО. |
31. |
«Zumba» у системі урочної роботи з фізичної культури старшокласників. |
32. |
Корекція морфо-функціонального стану школярів різних вікових груп засобами оздоровчої програми «Пілатес». |
33. |
Застосування ігрового та змагального методів фізичного виховання на уроках фізичної культури з учнями початкових класів. |
34. |
Методика розвитку координаційних здібностей учнів середніх класів на уроках фізичної культури засобами спортивних ігор. |
35. |
Педагогічні умови формування гнучкості 7-8-річних школярів на уроках фізичної культури в умовах нової української школи. |
36. |
Шляхи оптимізації роботи вчителя фізичної культури закладу загальної середньої освіти з учасниками освітнього процесу. |
37. |
Вплив ігрових вправ на розвиток майстерності школярів середніх класів. |
38. |
Особливості психологічної адаптації майбутніх учителів фізичної культури до навчання у закладі вищої освіти. |
39. |
Методика проведення занять з фізичної культури з дітьми 1-2 класів. |
40. |
Своєрідність особистісно-орієнтованого фізичного виховання учнів 5-7 класів в умовах нової української школи. |