Перейти до основного вмісту

Тематика курсових робіт

для студентів 3 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності «Середня освіта (фізична культура)», ОП «Фізична культура»  на 2024-2025 р.р. 

Затверджено на засіданні кафедри теорії та методики фізичної культури  від 29.10.2024 р.
Протокол № 5

№з/п

Тема

1.      

Особливості проведення фізкультурно-оздоровчої роботи зі школярами.

2.      

Рухливі ігри як засоби зміцнення здоров’я для дітей шкільного віку.

3.      

Український волейбол в системі світового волейболу та перспективи його розвитку.

4.      

Особливості використання засобів гімнастики на уроках фізичної культури школярів початкової школи крізь призму НУШ.

5.      

Підвищення рухової активності дітей різного шкільного віку на уроках фізичної культури.

6.      

Використання рухливих ігор для учнів СМГ.

7.      

Стретчинг – користь на організм людини.

8.      

Традиції фізичного виховання у сучасній системі національно-патріотичного виховання школярів.

9.      

Особливості фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня школяра.

10.            

Використання рухливих ігор на заняттях зі школярами СМГ.

11.            

Особливості застосування різноспрямованих танцювальних фітнес-занять з дітьми середнього шкільного віку.

12.            

Розвиток фізичних якостей дітей середнього шкільного віку шляхом занять самостійними фізичними вправами.

13.            

Особливості проведення навчально-тренувальних занять з футболу у ЗЗСО.

14.            

Дослідження рівнів сформованості пізнавальних інтересів підлітків до знань у процесі занять фізичною культурою.

15.            

Ефективність впливу аеробних занять у воді на організм дівчат старшого шкільного віку.

16.            

Вплив фізичної культури на організм учнів середнього шкільного віку.

17.            

Упровадження здоров’язбережувальних технологій у процесі практичної діяльності зі старшокласниками.

18.            

Розвиток гнучкості засобами гімнастики на уроках фізичної культури учнів початкової школи.

19.            

Організація масової фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми в початковій школі.

20.            

Застосування рухливих ігор у формуванні швидкості рухів молодших школярів.

21.            

Особливості застосування засобів фітнесу на уроках фізичної культури учнів основної школи.

22.            

Ефективність впливу занять з аква-фітнесу на розвиток фізичних якостей старшокласниць.

23.            

Дослідження впливу стану здоров’я школярів на навчання.

24.            

Сутність рухової активності для учнів шкільного віку.

25.            

Особливості проведення фізкультурно-спортивної діяльності у ЗЗСО.

26.            

Мотивація покращення спортивних досягнень у школярів старших класів.

27.            

Реалізація міжпредметної інтеграції у фізичній культурі.

28.            

Особливості удосконалення фізичної та технічної підготовки юних футболістів.

29.            

Системи фізичного виховання в різних країнах світу.

30.            

Особливості застосування засобів фізичного виховання для осіб юнацького віку із зайвою вагою.

31.            

Формування стійкої мотивації щодо покращення спортивних досягнень у школярів старших класів.

32.            

Засоби виховання моральних якостей молодших школярів на уроках фізичної культури.

33.            

Застосування ігрового методу у процесі навчання техніки гри у футбол учнів молодшого шкільного віку.

34.            

Розвиток координаційних здібностей учнів молодшого шкільного віку.

35.            

Умови формування культури здоров’я здобувачів освіти у шкільній та позашкільній діяльності.

36.            

Особливості педагогічного спілкування вчителя фізичної культури з учнями.

37.            

Виховання моральних якостей в процесі фізичного виховання.

38.            

Діагностика рівня фізичного стану й адаптаційного потенціалу учнів.

39.            

Ставлення вчителя фізичної культури до професійних обов’язків.

40.            

Особливості єдності духовного і фізичного виховання як засобів профілактики правопорушень серед учнівської молоді.

41.            

Педагогічні умови формування здорового способу життя дітей шкільного віку.

42.            

Фізичне виховання учнів початкових класів у позакласній роботі загальноосвітніх навчальних закладів.

43.            

Організаційно-методичні засади проведення рухливих ігор для дітей молодшого шкільного віку.

44.            

Особливості формування педагогічної мотивації школярів до занять з фізичної культури.

45.            

Активізація пізнавального інтересу школярів до фізичної культури.

46.            

Комунікативні якості викладача фітнесу як важлива складова його педагогічної компетентності.

47.            

Актуальні проблеми реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності вчителя фізичної культури.

48.            

Профілактика травматизму на уроках фізичної культури в сучасному ЗЗСО.

49.            

Рухлива гра як засіб розвитку рухової активності дітей старшого дошкільного віку.

50.            

Завдання та форми фізичного виховання в сім’ї.

51.            

Розвиток рухових якостей дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури.

52.            

Особливості організації уроків фізичної культури з учнями спеціальної медичної групи.

53.            

Особливості рухової активності українських студентів ЗВО в умовах військового стану.

54.            

Активізація пізнавальної та рухової діяльності учнів на уроках фізичної культури.

55.            

Поняття та види здоров'я та здоровий спосіб життя.

56.            

Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури НУШ.

57.            

Використання народних рухливих ігор в системі фізичного виховання.

58.            

Впровадження нових технологій у процесі формування здорового способу життя школярів.

59.            

Діагностика показників фізичної підготовленості і фізичної працездатності підлітків.

60.            

Організаційно-методичні засади процесу ФВ молодших школярів в умовах НУШ.

 

Тематика курсових робіт

для студентів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності «Середня освіта (фізична культура)», ОП «Фізична культура»  на 2024-2025 р.р. 

Затверджено на засіданні кафедри теорії та методики фізичної культури  від 29.10.2024 р.
Протокол № 5

№з/п

Тема

1.   

Особливості становлення гармонійної особистості молодшого школяра у сфері фізичної культури.

2.   

Значення самостійних занять фізичними вправами у формуванні культури вільного часу старшокласників.

3.   

Ефективність впливу засобів фізичної культури на морфо-функціональний стан підлітків.

4.   

Основні вимоги до сучасного уроку фізичної культури з учнями різних вікових груп.

5.   

Методика проведення уроку фізичної культури модуля «Гімнастика» для учнів середньої школи.

6.   

Особливості фізичної активності дітей середнього шкільного віку.

7.   

Формування здорового способу життя на уроках фізичної культури здобувачів освіти середнього шкільного віку.

8.   

Форма та методи розвитку фізичних якостей на уроках фізичної культури за вимогами нової української школи.

9.   

Сучасні методи заохочення до занять (фрізбі) в умовах НУШ.

10.              

Використання рекреаційно-оздоровчих засобів з метою підвищення рівня зацікавленості школярів фізичними вправами.

11.              

Методика проведення уроків з фізичної культури у середній школі в умовах НУШ.

12.              

Вплив занять фізичною культурою на адаптаційні можливості школярів середнього шкільного віку підготовчої та спеціальної медичної груп.

13.              

Шляхи оптимізації роботи вчителя фізичної культури закладу загальної середньої освіти з учасниками освітнього процесу.

14.              

Особливості застосування різних методів на уроках фізичної культури з дітьми старшого шкільного віку.

15.              

Методика навчання елементів техніки і тактики з гандболу.

16.              

Шляхи збереження і формування здоров’я школярів у освітньо-виховному процесі.

17.              

Вплив спеціальних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів.

18.              

Організаційно-методичні форми превентивного виховання здобувачів освіти ЗЗСО засобами фізичної культури.

19.              

Взаємодія сім'ї і школи в процесі фізичного виховання молодших школярів.

20.              

Методика застосування ігрових форм занять у ЗЗСО з волейболу.

21.              

Особливості застосування елементів стретчингу на уроках ФК.

22.              

Ефективність впливу занять тай-бо аеробікою на фізичний стан старшокласників.

23.              

Рухливі ігри з м'ячем як засіб розвитку спритності дітей 6-7 років.

24.              

Вплив фізичної культури на формування здорового способу життя школярів 15-16 років.

25.              

Методичні особливості навчання гри у футбол гравців захисту.

26.              

Методика організації та проведення фізкультурно-оздоровчих заходів протягом навчального дня в школі.

27.              

Чинники здорового способу життя та їх вплив на організм людини.

28.              

Формування постави в дітей молодшого шкільного віку на уроках фізичної культури.

29.              

Фактори впливу на мотивацію здобувачів закладу вищої освіти щодо занять фізичною культурою і спортом.

30.              

Методика застосування засобів виховання силових якостей студентів ЗВО.

31.              

«Zumba» у системі урочної роботи з фізичної культури старшокласників.

32.              

Корекція морфо-функціонального стану школярів різних вікових груп засобами оздоровчої програми «Пілатес».

33.              

Застосування ігрового та змагального методів фізичного виховання на уроках фізичної культури з учнями початкових класів.

34.              

Методика розвитку координаційних здібностей учнів середніх класів на уроках фізичної культури засобами спортивних ігор.

35.              

Педагогічні умови формування гнучкості 7-8-річних школярів на уроках фізичної культури в умовах нової української школи.

36.              

Шляхи оптимізації роботи вчителя фізичної культури закладу загальної середньої освіти з учасниками освітнього процесу.

37.              

Вплив ігрових вправ на розвиток майстерності школярів середніх класів.

38.              

Особливості психологічної адаптації майбутніх учителів фізичної культури до навчання у закладі вищої освіти.

39.              

Методика проведення занять з фізичної культури з дітьми 1-2 класів.

40.              

Своєрідність особистісно-орієнтованого фізичного виховання учнів 5-7 класів в умовах нової української школи.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності